czwartek, 23 stycznia 2014

Wszystkiego najlepszego Mężu :)

Kochany A., 
wiem że czasem lubisz tu zajrzeć, dlatego postanowiłam właśnie tu napisać kilka słów dla Ciebie. 
Przede wszystkim wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :) To już ósme urodziny spędzane razem.
A w związku 9 lat (tak dla przypomnienia, wiem że z obliczaniem rocznic masz trochę problem ;P ).
Zobacz jak szybko to minęło. Tyle czasu razem, tyle przeżyć, tyle wspomnień. Wiele razem przeszliśmy. Myślę, że wszystko wyszło nam na dobre. Dziś nie jesteśmy już we dwoje. Zobacz jaką piękną Istotkę stworzyliśmy! A Ty - Współtwórco wiedz, że zawsze byłeś i pozostaniesz jedynym kandydatem na ojca.

Serce rośnie, kiedy widzę jak opiekujesz się Maleństwem, kiedy się z Nią bawisz. Jesteś cudownym tatą.
Chcę Ci dziś podziękować, że jesteś ze mną. Wiem, że trudno czasem ze mną wytrzymać. Jestem płaczką żydowską i panikarą. Czasami zbyt też bujam w obłokach. Ty jesteś jedynym, który potrafi mnie uspokoić i ściągnąć na ziemię. Jakby nie Ty to nie wiem...

Muszę przyznać, że z każdym dniem nie tylko Marysię bardziej kocham, Ciebie także. 
Jesteście całym moim światem. Sprawiacie, że jestem szczęśliwa. 

Ostatnio zauważyłam, że kiedy Ciebie nie ma przy mnie dłuższy czas to ogarnia mnie smutek i tęsknota. Tylko przy Tobie mam dobre samopoczucie. Dlatego bądź przy mnie już zawsze... (oczywiście jeśli tego chcesz)

Na koniec chcę życzyć Ci spełnienia wszystkich Twoich marzeń. Życzę Ci, abyś kiedyś pojechał do Norwegii na ryby (najlepiej ze mną i Marysią) i złowił szczupaka-giganta oraz aby spełniło Ci się wszytko to czego chcesz.


Kocham M.

12 komentarzy:

  1. Najlepsze życzenia dla męża;) Żeby wam się wspólne marzenia spełniły;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzruszyłam się :)
    Szczęścia dla Waszej trójki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne życzenia! To my się także dołączamy, a do Norwegii chętnie byśmy się wybrali z Wami, może nie na ryby, ale dla towarzystwa!
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) No Ty to byś się nam przydała, bo piękne zdjęcia robisz :)

      Usuń
  4. Fajny post :) A blog super :)

    http://www.juniorsworld1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, uroczy ten wpis. Bardzo osobisty. Wzruszyłam się... Dlatego nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Waszej trójeczce wszystkiego, co w życiu najlepsze.
    Całuski dla Was :*

    OdpowiedzUsuń